Poznań - deviantART
Forum poznańskiego klubu na deviantART.com
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Poznań - deviantART Strona Główna
->
Propozycje i sugestie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Klub
----------------
Informacje
Spotkania
Konkursy
----------------
Temat miesiąca
Twórczość
----------------
Pytania, porady i tutoriale
Inne
----------------
Hydepark
Propozycje i sugestie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bocik
Wysłany: Pią 21:26, 27 Cze 2008
Temat postu:
Sancia
Wysłany: Sob 22:13, 21 Paź 2006
Temat postu:
O
to ja moge być tą kontaktową osobą, cokolwiek ona powinna robić i kiedy miałaby się z ludźmi kontaktować
Narva
Wysłany: Sob 16:58, 21 Paź 2006
Temat postu:
Nie przesadzajmy.. Też się obijam.
Ale dzięki.. ja mogę rzucać pomysły na konkursy ale do pomocy w sprawie organizacji ich potrzebowałabym jeszcze kogoś,i dodwać też mogę tak jak dotychczas.
wath-wal
Wysłany: Sob 15:57, 21 Paź 2006
Temat postu:
ŁOHOHOHO!! ZNAKOMITY POMYSŁ!!!!
Nie wiem czy zauważyliście, alejak tylko skończyła się subskrycja na klubowym deviancie, to reszta adminów "poszła w długą" i wszystko zostało na głowie Narvy, która jest niezastąpiona i dała radę wszystko zrobić sama!
P.S. Jeśli będzie potrzebna pomoc, możecie na mnie liczyć. Wystarczy słowo...
(chętnie mógłbym zająć się rozpowszechnianiem klubu)
Narva
Wysłany: Pią 19:54, 20 Paź 2006
Temat postu:
Osobiście byłabym przychylna temu pomysłowi.. wiadomo admini mogliby wypełniać się pomysłami odnośnie 'nie swoich przydziałów' ale owszem usprawniło.by to pracę zdecydowanie.
Amnet
Wysłany: Śro 22:53, 18 Paź 2006
Temat postu: Organizacja klubu
Ok, mam kilka pomyslow na usprawnienie dzialania klubu (ktory nota bene zdaje sie dogorywac ...).
Po pierwsze ujednolicilbym sposob zgloszen do klubu. Chyba najlepiej sprawdza sie metoda z innych klubow - tj. notka z tematem "join" (lub zeby bylo po polsku "dolacz"
) w ktorej pisaloby sie dzielnice / miejscowosc. Nie bedzie balaganu na profilu
Kolejnym pomyslem jest podzial rol. Mianowicie chodzi mi o to, aby rozgraniczyc rozne aspekty prowadzenia klubu na rozne osoby.
Jedna osoba moglaby sie zajmowac dodawaniem nowych czlonkow.
Druga dodawalaby dewiacje przesylane przez czlonkow.
Ktos moglby byc odpowiedzialny za kontakty z czlonkami oraz innymi klubami.
Przydzielic do jednej osoby wszystko, co byloby zwiazane z konkursami (ktore mam nadzieje rusza od nowego miesiaca :>)
Dodatkowo przydalby sie ktos kto zajalby sie rozpowszechnianiem i rozreklamowaniem klubu.
Podzial taki spowoduje, ze:
Nie bedzie tak, ze jedna osoba musi robic wszystko.
Bedzie wiadomo do kogo sie zglosic w zwiazku z dana sprawa.
Jesli ktos jeszcze ma jakies pomysly to pisac (jak ja cos wymysle to tez dam znac). No i oczywiscie jesli bedzie trzeba to ja chetnie pomoge w prowadzeniu klubu i admini moga liczyc na moja pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin